loading...
بزرگترین سایت رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی MPTV
حسین بازدید : 4491 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

 

 

دانلود فیلم خاطر انگیز و بسیار کمیاب من زمین را دوست دارم

این فیلم با بازی بی نظیر علی رضا خمسه میباشد که در زمان خود بسیار محبوب بود

امید وارم شما هم از دیدن این فیلم خاطر انگیز لذت ببرید

 در نظر داشته باشید این فیلم بسیار کمیاب میباشد و ما با قیمت ناچیز در اختیار شما میزاریم

تنها با مبلغ 5000 تومان از دیدن این فیلم لذت ببرید

 

روش دانلود و پرداخت به این شکل میباشد بروی خرید نقدی و دانلود کلیک کنید سپس فرم خرید را پرکنید و بعد از واریز لینک دانلود

برای شما نمایش داده میشه امید وار هستیم لذت ببرید

 

 

 

 

 

 

عکسهای از فیلم

 

 

علی رضا خمسه

 

من زمین رو دوست دارم

 

دانلود فیلم من زمین رو دوست دارم

 

فیلم های ده شصد

 

فیلم ده شصد علی رضا خمسه

 

فیلم قدیمی ایرانی

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
توجه توجه تمامی فیلم ها و سریال های که درون سایت قرار دارند مطلق به ده هفتاد و شصد میباشد برای همین مجوز انتشار آنها تمام شده و شامل حقوق مولفین و مصنفین نمشود . تمامی سریال و فیلم ها همگام با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد و شما دوستاران فیلم میتوانید با کمال آرامش همراه خانواده خود به تماشای فیلم های سایت ما بنشینید. و در آخر هدف از راه اندازی این سایت حفظ اثاره ده های گذشت سینمای کشورمان میباشد . مدیریت MPTV
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کاربران عزیز موافق قرار دادن آهنگ در سایت هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 112
  • تعداد اعضا : 183
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 292
  • باردید دیروز : 577
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 869
  • بازدید ماه : 869
  • بازدید سال : 110,528
  • بازدید کلی : 2,238,351
  • کدهای اختصاصی
    اینستاگرام"" اپارات"" رتبه"" لطفا برای ادامه کار سایت اینجا کلیک کنید اينـتر وب

    فروشگاه سایت

    آهنگ نوستالژیک

    بازی آنلاین

    عکس نوستالژیک

    کلیپ های نوستالژیک

    تبلیغات